tirsdag den 11. september 2012

EmBracelet

Jeg har knyttet nogle superfine armbånd (beskedenhed er en dyd, siger man...) - som jeg kalder EmBracelets. De symboliserer min - og virkelig rystende mange andre kvinders - kamp mod brystkræft - så derfor er de naturligvis pink. De lukkes med forskellige knapper fra gemmekassen.
Navnet symboliserer dét som jeg mener er kernen i at stå denne her sygdom igennem: man er pinedød piske-nødsaget til at tage udfordringen til sig - rumme den i et kærligt, men også stærkt favntag. Og så betyder embrace jo også at blive holdt om - og dét skal jeg sige jer man har brug for! Hvad synes du om dem? Det ene sidder på mit håndled - det andet er i København hos min veninde Rikke...

7 kommentarer:

  1. De er så fine. Godt navn, der siger det hele.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Jeg synes de er fede...megafede...og symbolikken i dem gør dem kun smukkere...
    Virtuelt kram herfra!

    SvarSlet
  3. Fantastisk navn til nogle superflotte armbånd!

    SvarSlet
  4. De er supersøde...Embracelets :D genialt
    Kram Ann

    http://www.schousnigel.se/

    SvarSlet
  5. De er bare så fine. Jeg står først i køen, hvis du sætter dem i produktion ;-)

    SvarSlet
  6. Hej kære Lisbeth!
    De armbånd er så meget dig - og du producerer selvfølgelig nogen til Smuksak, ikke??
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet